Sir kolarz
Sir kolarz
|
|
| Punkty: | 84.904 |
| Ranking: | 567 |
| Pokonani przeciwnicy: |
570.719 (732.)
|
| Plemię: |
ŻUBR
|
| Wioski (12) |
Współrzędne |
P. |
|
|
409|277 |
7.507 |
|
|
435|261 |
4.697 |
|
|
412|290 |
10.031 |
|
|
410|275 |
6.818 |
|
|
458|297 |
2.747 |
|
|
415|286 |
9.833 |
|
|
428|265 |
7.756 |
|
|
453|281 |
3.702 |
|
|
421|280 |
7.974 |
|
|
420|291 |
6.451 |
|
|
420|290 |
7.818 |
|
|
416|289 |
9.570 |
|
Odznaczenia bojowe
Hetman (Brąz - Poziom 2)
Zaatakuj 25 innych graczy.
Pewny dowódca (Brąz - Poziom 2)
Wesprzyj innych graczy w bitwach 100 razy.
Śmierć bohatera (Brąz - Poziom 2)
Podczas wspierania innych wiosek strać 7.500 swoich jednostek.
Niszczyciel murów (Drewno - Poziom 1)
Zniszcz taranami 25 poziomów murów obronnych.
Podbój (Drewno - Poziom 1)
Podbij łącznie 5 wiosek.
Rzeźnik (Drewno - Poziom 1)
Zniszcz całkowicie 25 wrogich armii.
Odznaczenia inne
Lata gry (Złoto - Poziom 12)
Graj w Plemiona przez 12 lat.
Więcej i lepiej (Drewno - Poziom 1)
Ulepsz twierdzę swojego plemienia do poziomu 1.
Oblężenie zamku: Nadchodzi boom!
Prowadź w rankingu bombardowania gdy dochodzi do jego przeprowadzenia.
Oblężenie zamku: Szybkie wiosła!
Prowadź w rankingu ostrzału morskiego gdy dochodzi do jego przeprowadzenia.
Oblężenie zamku: Dołącz do zabawy! (Brąz - Poziom 2)
Zdobądź 5.000 medali by pomóc swemu plemieniu.
|
|