Jarl Pękniny
Jarl Pękniny
|
|
Punkty: | 762 |
Ranking: | 4772 |
Pokonani przeciwnicy: |
8.038 (2806.)
|
Plemię: |
LEW2
|
Wioski (1) |
Współrzędne |
P. |
|
342|636 |
762 |
|
Odznaczenia zwycięzcy
Zwycięskie plemię
Zwycięstwo na Świat 99 z plemieniem BRAWO i PiS-ka.
Zwycięskie plemię
Zwycięstwo na Świat 121 z plemieniem P!+MEJDEJ.
Zwycięskie plemię
Zwycięstwo na Świat 202 z plemieniem Berety + Pewni.
Zwycięskie plemię
Zwycięstwo na Świat 200 z plemieniem TI + A.P.K + Witam.
Odznaczenia bojowe
Grabieżca (Srebro - Poziom 3)
Splądruj surowce z innych wiosek 1.000 razy.
Rabuś (Brąz - Poziom 2)
Zrabuj łącznie 10.000 surowców.
Odznaczenia społeczne
Mentor (Złoto - Poziom 4)
Jako mentor wytrenuj 8 uczniów.
Towarzysz broni (Drewno - Poziom 1)
Bądź członkiem tego samego plemienia nieprzerwanie przez 30 dni.
Odznaczenia rozwoju
Architekt (Brąz - Poziom 2)
Zbuduj lub rozbuduj 150 budynków!
Człowiek interesu (Brąz - Poziom 2)
Wymień towary na rynku 100 razy.
Poza czasem (Brąz - Poziom 2)
Użyj opcji natychmiastowego zakończenia 100 razy!
Poziom rycerza (Brąz - Poziom 2)
Rozwiń swego rycerza do poziomu 10.
Bibliotekarz (Drewno - Poziom 1)
Znajdź 3 unikalne manuskrypty.
Król punktów (Drewno - Poziom 1)
Wspinaj się w rankingu i zdobądź 100 punktów.
Mistrz rekrutacji (Drewno - Poziom 1)
Zrekrutuj łącznie 20 jednostek!
Mistrz zadań (Drewno - Poziom 1)
Wykonaj 40 zadań!
Odznaczenia inne
Lata gry (Złoto - Poziom 13)
Graj w Plemiona przez 13 lat.
Oblężenie zamku: Na linii frontu!
Prowadź w rankingu najazdu gdy dochodzi do jego przeprowadzenia.
Oblężenie zamku: Nadchodzi boom!
Prowadź w rankingu bombardowania gdy dochodzi do jego przeprowadzenia.
Oblężenie zamku: Szybkie wiosła!
Prowadź w rankingu ostrzału morskiego gdy dochodzi do jego przeprowadzenia.
Oblężenie zamku: Dołącz do zabawy! (Srebro - Poziom 3)
Zdobądź 8.000 medali by pomóc swemu plemieniu.
Oblężenie zamku: Wódz oblężenia (Brąz - Poziom 2)
Weź udział w zniszczeniu 4 zamków.
Odznaczenia na innych światach
|
|