ARTH12345
ARTH12345
|
|
Punkty: | 4.418 |
Ranking: | 2245 |
Pokonani przeciwnicy: |
3.493 (3936.)
|
Plemię: |
R-w-R
|
Wioski (2) |
Współrzędne |
P. |
|
544|716 |
3.948 |
|
539|724 |
470 |
|
Odznaczenia zwycięzcy
Zwycięskie plemię
Zwycięstwo na Świat 44 z plemieniem Last Chance.
Odznaczenia bojowe
Grabieżca (Brąz - Poziom 2)
Splądruj surowce z innych wiosek 100 razy.
Rabuś (Brąz - Poziom 2)
Zrabuj łącznie 10.000 surowców.
Hetman (Drewno - Poziom 1)
Zaatakuj 10 innych graczy.
Odznaczenia społeczne
Filantrop (Drewno - Poziom 1)
Podaruj subskrypcję Premium 1 graczowi.
Mentor (Drewno - Poziom 1)
Jako mentor wytrenuj 1 ucznia.
Ukochany druh (Drewno - Poziom 1)
Zawrzyj 5 przyjaźni.
Odznaczenia rozwoju
Architekt (Brąz - Poziom 2)
Zbuduj lub rozbuduj 150 budynków!
Bibliotekarz (Brąz - Poziom 2)
Znajdź 6 unikalnych manuskryptów.
Mistrz rekrutacji (Brąz - Poziom 2)
Zrekrutuj łącznie 5.000 jednostek!
Poziom rycerza (Brąz - Poziom 2)
Rozwiń swego rycerza do poziomu 10.
Człowiek interesu (Drewno - Poziom 1)
Wymień towary na rynku 10 razy.
Król punktów (Drewno - Poziom 1)
Wspinaj się w rankingu i zdobądź 100 punktów.
Mistrz zadań (Drewno - Poziom 1)
Wykonaj 40 zadań!
Poza czasem (Drewno - Poziom 1)
Użyj opcji natychmiastowego zakończenia 15 razy!
Zdobywca kontynentu (Drewno - Poziom 1)
Dostań się do czołowej 100 kontynentu!
Odznaczenia inne
Lata gry (Złoto - Poziom 15)
Graj w Plemiona przez 15 lat.
Oblężenie zamku: Szybkie wiosła!
Prowadź w rankingu ostrzału morskiego gdy dochodzi do jego przeprowadzenia.
Królewski jarmark: Wirujące koło (Drewno - Poziom 1)
Zakręć kołem 5 razy.
Królewski jarmark: Zabawa na kiermaszu (Drewno - Poziom 1)
Ukończenie 2 konkurencji w mini-grach Królewskiego jarmarku.
Odznaczenia na innych światach
|
|