KARA MUSTAFA 1
KARA MUSTAFA 1
|
|
| Punkty: | 46.087 |
| Ranking: | 787 |
| Pokonani przeciwnicy: |
38.924 (2143.)
|
| Plemię: |
ŻUBRY
|
| Wioski (10) |
Współrzędne |
P. |
|
|
381|302 |
6.023 |
|
|
378|299 |
8.628 |
|
|
381|308 |
5.559 |
|
|
386|302 |
6.465 |
|
|
384|305 |
5.087 |
|
|
385|312 |
2.586 |
|
|
386|307 |
2.455 |
|
|
387|310 |
2.679 |
|
|
388|305 |
3.741 |
|
|
375|296 |
2.864 |
|
Odznaczenia bojowe
Grabieżca (Srebro - Poziom 3)
Splądruj surowce z innych wiosek 1.000 razy.
Rabuś (Srebro - Poziom 3)
Zrabuj łącznie 1.000.000 surowców.
Niszczyciel murów (Drewno - Poziom 1)
Zniszcz taranami 25 poziomów murów obronnych.
Podbój (Drewno - Poziom 1)
Podbij łącznie 5 wiosek.
Przywódca (Drewno - Poziom 1)
Pokonaj łącznie 10.000 wrogich jednostek.
Udana rezerwacja (Drewno - Poziom 1)
Podbij 5 zarezerwowanych wiosek.
Odznaczenia społeczne
Towarzysz broni (Brąz - Poziom 2)
Bądź członkiem tego samego plemienia nieprzerwanie przez 60 dni.
Odznaczenia rozwoju
Człowiek interesu (Złoto - Poziom 4)
Wymień towary na rynku 1.000 razy.
Bibliotekarz (Srebro - Poziom 3)
Znajdź 9 unikalnych manuskryptów.
Zdobywca kontynentu (Srebro - Poziom 3)
Dostań się do czołowej 5 kontynentu!
Architekt (Brąz - Poziom 2)
Zbuduj lub rozbuduj 150 budynków!
Kompania braci (Brąz - Poziom 2)
Posiadaj 4 rycerzy.
Król punktów (Brąz - Poziom 2)
Wspinaj się w rankingu i zdobądź 5.000 punktów.
Mistrz rekrutacji (Brąz - Poziom 2)
Zrekrutuj łącznie 5.000 jednostek!
Poziom rycerza (Brąz - Poziom 2)
Rozwiń swego rycerza do poziomu 10.
Zbieracz (Brąz - Poziom 2)
Zbierz łącznie 10.000 surowców.
Krezus (Drewno - Poziom 1)
Wybij 50 złotych monet.
Mistrz zadań (Drewno - Poziom 1)
Wykonaj 40 zadań!
Najlepszy zdobywca (Drewno - Poziom 1)
Dostań się do czołowej 1.000 świata.
Poza czasem (Drewno - Poziom 1)
Użyj opcji natychmiastowego zakończenia 15 razy!
Uzdolniony student (Drewno - Poziom 1)
Rozwiń umiejętności swoich rycerzy tak, by osiągnąć łączną ich sumę: 15.
Odznaczenia inne
Lata gry (Złoto - Poziom 6)
Graj w Plemiona przez 6 lat.
Więcej i lepiej (Drewno - Poziom 1)
Ulepsz twierdzę swojego plemienia do poziomu 1.
Starożytna Kuźnia: Mistrz kowalski (Złoto - Poziom 4)
Wytwórz 40 przedmiotów.
Starożytna Kuźnia: Zbieracz przepisów (Brąz - Poziom 2)
Znajdź 20 unikalnych przepisów.
Królewski jarmark: Wirujące koło (Drewno - Poziom 1)
Zakręć kołem 5 razy.
Królewski jarmark: Zabawa na kiermaszu (Drewno - Poziom 1)
Ukończenie 2 konkurencji w mini-grach Królewskiego jarmarku.
Odznaczenia na innych światach
|
|