D.M.K.
D.M.K.
|
|
Punkty: | 1.139 |
Ranking: | 3579 |
Pokonani przeciwnicy: |
10.711 (3047.)
|
Plemię: |
|
Wioski (1) |
Współrzędne |
P. |
|
496|744 |
1.139 |
|
Odznaczenia zwycięzcy
Zwycięskie plemię
Zwycięstwo na Świat 70 z plemieniem DS/WRCandVARGH.
Odznaczenia bojowe
Przywódca (Drewno - Poziom 1)
Pokonaj łącznie 10.000 wrogich jednostek.
Rabuś (Drewno - Poziom 1)
Zrabuj łącznie 500 surowców.
Odznaczenia rozwoju
Architekt (Brąz - Poziom 2)
Zbuduj lub rozbuduj 150 budynków!
Bibliotekarz (Brąz - Poziom 2)
Znajdź 6 unikalnych manuskryptów.
Człowiek interesu (Brąz - Poziom 2)
Wymień towary na rynku 100 razy.
Poziom rycerza (Brąz - Poziom 2)
Rozwiń swego rycerza do poziomu 10.
Król punktów (Drewno - Poziom 1)
Wspinaj się w rankingu i zdobądź 100 punktów.
Mistrz rekrutacji (Drewno - Poziom 1)
Zrekrutuj łącznie 20 jednostek!
Mistrz zadań (Drewno - Poziom 1)
Wykonaj 40 zadań!
Poza czasem (Drewno - Poziom 1)
Użyj opcji natychmiastowego zakończenia 15 razy!
Uzdolniony student (Drewno - Poziom 1)
Rozwiń umiejętności swoich rycerzy tak, by osiągnąć łączną ich sumę: 15.
Odznaczenia inne
Lata gry (Złoto - Poziom 15)
Graj w Plemiona przez 15 lat.
Oblężenie zamku: Wódz oblężenia (Srebro - Poziom 3)
Weź udział w zniszczeniu 6 zamków.
Oblężenie zamku: Dołącz do zabawy! (Brąz - Poziom 2)
Zdobądź 5.000 medali by pomóc swemu plemieniu.
Królewski jarmark: Wirujące koło (Drewno - Poziom 1)
Zakręć kołem 5 razy.
Królewski jarmark: Zabawa na kiermaszu (Drewno - Poziom 1)
Ukończenie 2 konkurencji w mini-grach Królewskiego jarmarku.
Odznaczenia na innych światach
|
|