magiik
magiik
|
|
| Punkty: | 15.820 |
| Ranking: | 1323 |
| Pokonani przeciwnicy: |
822 (3269.)
|
| Plemię: |
AiP
|
| Wioski (4) |
Współrzędne |
P. |
|
|
585|434 |
2.995 |
|
|
589|431 |
2.526 |
|
|
587|432 |
3.565 |
|
|
589|433 |
6.734 |
|
Odznaczenia zwycięzcy
Nie do zdobycia
Jako obrońca pokonałeś najwięcej przeciwników na Świat 89.
Zwycięskie plemię
Zwycięstwo na Arkadia 2 z plemieniem Arkadyjczycy.
Zwycięskie plemię
Zwycięstwo na Świat 14 z plemieniem Strażnicy Graala.
Odznaczenia bojowe
Rabuś (Brąz - Poziom 2)
Zrabuj łącznie 10.000 surowców.
Grabieżca (Drewno - Poziom 1)
Splądruj surowce z innych wiosek 10 razy.
Odznaczenia społeczne
Towarzysz broni (Drewno - Poziom 1)
Bądź członkiem tego samego plemienia nieprzerwanie przez 30 dni.
Odznaczenia rozwoju
Bibliotekarz (Srebro - Poziom 3)
Znajdź 9 unikalnych manuskryptów.
Architekt (Brąz - Poziom 2)
Zbuduj lub rozbuduj 150 budynków!
Człowiek interesu (Brąz - Poziom 2)
Wymień towary na rynku 100 razy.
Król punktów (Brąz - Poziom 2)
Wspinaj się w rankingu i zdobądź 5.000 punktów.
Mistrz rekrutacji (Brąz - Poziom 2)
Zrekrutuj łącznie 5.000 jednostek!
Poziom rycerza (Brąz - Poziom 2)
Rozwiń swego rycerza do poziomu 10.
Zbieracz (Brąz - Poziom 2)
Zbierz łącznie 10.000 surowców.
Kompania braci (Drewno - Poziom 1)
Posiadaj 2 rycerzy.
Mistrz zadań (Drewno - Poziom 1)
Wykonaj 40 zadań!
Poza czasem (Drewno - Poziom 1)
Użyj opcji natychmiastowego zakończenia 15 razy!
Uzdolniony student (Drewno - Poziom 1)
Rozwiń umiejętności swoich rycerzy tak, by osiągnąć łączną ich sumę: 15.
Zdobywca kontynentu (Drewno - Poziom 1)
Dostań się do czołowej 100 kontynentu!
Odznaczenia inne
Lata gry (Złoto - Poziom 17)
Graj w Plemiona przez 17 lat.
Więcej i lepiej (Drewno - Poziom 1)
Ulepsz twierdzę swojego plemienia do poziomu 1.
Oblężenie zamku: Na linii frontu!
Prowadź w rankingu najazdu gdy dochodzi do jego przeprowadzenia.
Oblężenie zamku: Wódz oblężenia (Złoto - Poziom 4)
Weź udział w zniszczeniu 8 zamków.
Oblężenie zamku: Dołącz do zabawy! (Drewno - Poziom 1)
Zdobądź 3.000 medali by pomóc swemu plemieniu.
Królewski jarmark: Wirujące koło (Drewno - Poziom 1)
Zakręć kołem 5 razy.
Królewski jarmark: Zabawa na kiermaszu (Drewno - Poziom 1)
Ukończenie 2 konkurencji w mini-grach Królewskiego jarmarku.
Starożytna Kuźnia: Mistrz kowalski (Drewno - Poziom 1)
Wytwórz 10 przedmiotów.
Starożytna Kuźnia: Zbieracz przepisów (Drewno - Poziom 1)
Znajdź 10 unikalnych przepisów.
Odznaczenia na innych światach
|
|